این روزها

روزهای خیلی خوبی رو میگذرونم اما نه سر کار!!!

نمیدونم چرا اینقدر بی انگیزه شدم واسه کار.زود عصبانی میشم.حوصله دلسوزانه کار کردنو ندارم.همش منتظرم برم خونه.یه جورایی از اینجا انگار دل کندم.از طرفی هم خبرای خوبی واسه شرایط استفاده از مرخصی  زایمان و بیمه بیکاری نمیشنوم. یکی میگه مرخصی زایمان از 3 ماه قبل زایمان میتونی بری. یکی میگه از 2 ماه...یکی میگه اصلا قبل زایمان نمیتونی بری و فقط بعد زایمان میتونی استفاده کنی!!!

بعد تو ذهن خودم قرار بود 6 ماه زایمانو بگیرم بعد 18 ماه بیمه بیکاریمم استفاده کنم که بشه 2 سال استراحت به همراه حقوق و بزرگ کردن بچه...حالا این قانونم ظاهرا گذاشتن که کسی که مرخصی زایمان استفاده میکنه تا 2 سال نمیتونه بیمه بیکاری بگیره!!! حالا یه روز میرم حضوری میپرسم( اینا اطلاعاتی بود که تلفنی از اداره کار و اداره تامین اجتماعی گرفتم) ولی اگه کسی تجربه یا اطلاعاتی داره که به دردم بخوره لطفا خبر بده...من خیلی دمغ شدم از این خبرهای اخیر...

اما قسمت خوب روزهااااا.درسته که هنوز هیچی نخریدم.هنوز هیچ کاری نکردم...حتی هنوز کف اتاقها کفپوش نشده و کلی کار در راهه ولی حس خوبیه...تکون خوردن این فسقلی خوشحالم میکنه...بم میگه حرص نخور که واسه من خوب نیست...یادم میاره باتموم ضد حالهای اخیر من دلیل بزرگتری برای شاد بودن دارم.اینکه یه اتفاق خوب قراره بیافته...یه جوجه ببری کوچولو قراره بیاد که سرمو گرم میکنه ...که بم احتیاج داره...که میتونم یه مدت زیادی به جای کار و مسایل کارخونه به اون فکر کنم...دعا کنین سالم و خوب باشه..بعضی وقتا چیزایی که آدم میخونه آدمو میترسونه...از کسایی که جنینشونو تو اواسط بارداری از دست دادن...یا اونایی که بچشون با نقص مادر زادی متولد شده...آدم واقعا نگران میشه...دلش میگیره واسه اون خونواده ای که اینقدر منتظر کوچولوشون بودن....

دعا کنین که خدا منو با این جور چیزا امتحان نکنه

خبر خوب دیگه اینکه مامان اینا از چین برگشتند و محموله لباسهایی که خواهری از امریکا فرستاده بود تهران رو هم با خودشون آوردن.یعنی 2 سری سوغاتی...

آقا این لباسا آخه چرا اینقده خوشگلن...الهییییی یه وجب شلواره اونوقت 1000 تا هم جیب و زیپ داره

حالا انشالله یه روز که خونه بودم و وقت آزاد داشتم میذارم عکس چندتاشو

خوب دیگه برم تا سرم دوباره شلوغ نشده چند تا وبلاگ بخونم

دعا کنید برام و برای نینی و برای کارم :)

مواظب خودتون باشین

نظرات 1 + ارسال نظر
nht یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 13:47 http://ruzhayearghavani.blogsky.com/

از ته ته دلم امیدوارم کوچولوی نازنین و سالمت بیاد تو آغوشت و تمام این حسهای شیرینی که گفتی رو تجربه کنی
روزای آخری که یه جا کار میکنی دقیقن همینجوریه آدم دیگه دست و دلس به کار نمیره !
راستی همکار منم بارداره و رفت دنبال این چیزها، چیزایی که شنیده رو برات میگم:
اینکه مرخصی زایمان 6 ماه میتونی استفاده کنی و وقتی که 6 ماهت تموم شد کافیه 1 ماه بیمه برات رد بشه از محل کار قبلیت که یعنی اومدی سره کار و یه ماهم کار کردی، بعده یه ماه میتونی بیمه بیکاری بگیری

ممنون عزیزم.لطف میکنی...راستی جدیدا دیر به دیر مینویسی :(( من دوست دارم بیام تند تند بخونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.