غر خانوم

غم نوشت بنویسم؟

غر نوشت بنویسم؟؟؟

خیلی دلم میخواد بنویسم ولی الان فقط غم نوشت و غر نوشت دارم...دایی کوچیکترم که 1سال ازم کوچیکتره امشب برمیگرده کانادا و من به شدت غمگینم.حداقل تا 2،3 سال دیگه نمیاد خیلی کم پیشمون بود این تهتغاری دوست داشتنی

رضا هم امشب .... دعوای بدی کردیم.من به خاطر نی نی خیلی حساس شدم ظاهرا نی نی رو اونم به شدت اثر داشته و نفهمش کرده

الان راحع بش نمینویسم فعلا میرم براتون عکس بذارم

وایسینتا بیام~این عکس یه روزی که با دوستم رفتیم شربتخونه

این کفشارم مامانم آورده ولی تصمیم دارم یکیشو بردارم به نظر شما کدوم یکی بهتره؟؟

 

نمیدونم چرا عکسا اینقدر بزرگ اومده.چون با گوشی دارم آپ میکنم خیلی تسلط ندارم.ببخشید دیگه

از یه سحر غرغرو بیشتر از این انتظار نمیره ولی اگه پیشنهادی دارین یا راهی بلدین که عکسا رو با موبایل بشه با سایز مناسب لود کردن حتما بم بگین چون کلی عکس دارم که دوست دارم بذارمشون.

برم بخوابم دیگه دوستان

شبتون خوش

مرسی که تحملم کردین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.