سرگرمی

خیلی وقته که ننوشتم

دلم برای شما و اینجا تنگ شده بود

از وقتی جابه جا شدم و اومدم تو اتاق جدید با یه سری عادات جدید رئیسم دارم آشنا میشم!!!! با خودش حرف میزنه!!!!فکر کن....

یهو میبینی یکی داره میگه...نه نباید اینکارو میکردی ...بعد میبینی داره با خودش حرف میزنه.بعضی وقتا شدید میشه بعضی وقتا کمتره...امروز از اون شدیداشه و تقریبا داره روانیم میکنه...

اوضاع کار خوب نیست.نفر جدید نگرفتن و من خیلی سختمه...اومدم تو اتاق جدید ولی تو اتاق قدیم هم کسی نیست و خودم دائم باید برم و بیام و کارارو انجام بدم.

علت اینکه خیلی وقته نیومدم اینجا اینه که من پست بدون عکس دوست ندارم...بعد تو خونه هم که عکس دارم وقت ندارم و اینجا هم که وقت دارم عکس ندارم یعنی پورت usb کاکپیوترامونو بستن واسه همین نمیتونم عکس بذارم :(

این چند وقته یه کارای باحالی که خوشحالم میکنه دارم انجام میدم و مهمترینش کتاب خوندنه 

چند سال پیش فیلم memories of a Geisha  رو دیدم و خعععععلی دوست داشتم.چند بارم اومدم کتابشو به زبان اصلی بخونم ولی خوب بیشتر از نصفشو نخوندم و چون ادبیات ژاپن خیلی با طبیعت و انواع و اقسام گلها و شکوفه ها عجینه...منم زبانم در اون حد توصیفی قوی نبود و بیش از 70 درصدشو نفهمیدم تا اینکه گفتم بذار فارسیشو بخونم و الانم تقریبا 50 صفحه دیگش مونده...واقعا لذت بخشه خوندنش اگه اینجا کسی هست که دنبال کتاب خوب میگرده که روون باشه و سرگرمش کنه خاطرات یک گیشا کتاب خوبیه

یه کتاب دیگه هم البته تو نوبت دارم.رویای تبت از فریبا وفی...تعریفشو خیلی شنیدم.چند صفحه ای هم خوندم که به نظرم خیلی جالب اومد.اونم وقتی خوندم میام براتون میگم.

سریال games of thrones هم که دیگه عالی.....5تا سیزنش اومده و من واسه اینکه بی گیمز آف ترونز نمونم...همش باید جلوی خودم بگیرم که هفته ای یک یا دو قسمت بیشتر نبینم که بعضی وقتا هم دامنم از دست برفت و یهو 4-5 تا قسمت با هم میبینم....

شما هم اگه کار شاد کننده ای بلدین بم پیشنهاد بدین.این روزا به دلیل خستگی مفرط و کوفتگی بدن نه میتونم برم باشگاه نه خیلی حال و حوصله پیاده روی و اینا رو دارم واسه همین باید خودمو تو خونه شاد کنم...منتظر راهکارهای شما هم هستم.کتاب خوب.فیلم خوب یا کارهایی که به ذهن من نمیرسه رو بگین.انشالله این چند روز یه پست رنگی پر عکس براتون میذارم...

فعلنی

مواظب خودتون باشین

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 16:29

کار شما هم خوب نبوده اصلا چکارش داشتی خوب رژدروغ بگه شما هم بد بخت تز از اون پیدا نکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/عجب واقعا متاسفم

!!!! پستمو درست نخوندی ظاهرا.دقت نکردی با ندیده گرفتن دروغاش چه دردسر شغلی برام ایجاد کرد!!؟؟

nht شنبه 18 مهر 1394 ساعت 10:17 http://ruzhayearghavani.blogsky.com/

سلام به روی ماهت عزیزدلم
آخ آخ چه کار خوبی میکنی که Game og thrones رو یه جا نمیبینی، ما تا آخرش دیدیم و الآن بسی در کفیم که سیزن جدید کی میاد و چی میشه و اینا
خیلی دلم میخواد خاطرات یک گیشا رو ببینم، ایشالا در اولین فرصت میبینیم با همسر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.